duminică, 16 decembrie 2012

Carnatii lui tati




Anul acesta am hotarat sa fiu tolerant si sa fac si mancaruri traditionale. Dupa Rasolul cu fasole iahnie azi am facut carnati pt sarbatori. Spun ca voi fi tolerant pt ca aceste preparate au multa grasime.

Ingrediente
3.250 kg carne de porc(carne de lucru)
300 g slanina
100 g usturoi
7 m mate
1 lingura Sare
1 lingurita Cimbru uscat
1 lingurita Busuioc uscat
10-15 Boabe coriandru
1 lingurita Boia de ardei dulce

Usturoiul l-am curatat si l-am pisat in mojar.

Carnea am tocat-o.

Am amestecat toate ingredientele si am umplut matele.

Las pe balcon la uscat.

Daca trebuie sa curat matele( de data aceasta nu a fost nevoie), folosesc o lingura de plastic, frec matele, apoi le spal, le frec cu sare si malai, le spal iar.

Carnatii de azi vor merge foarte bine cu gogonelele puse asta toamna. Bineinteles ca ma sa fac si cozonaci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu